Znali su kako s njom
Fotografija: Fernando Guerra | FG+SG
Seoski turizam ima svoja načela, za " dobru" cijenu treba imati opravdanje.
Arhitekte iz Mezzo Atelier studija su znali kako će sa njom, kako je prilagoditi podneblju: odabrali su živu nijansu ružičaste boje za zidove kuće na Azorima gdje su pansioni smješteni unutar preuređenih štala. Roza kuća nalazi se na ostrvu Sao Miguel u portugalskom arhipelagu. Zgrada je prvobitno izgrađena početkom 20. vijeka i nalazi se u sporednoj ulici na periferiji glavnog grada Ponta Delgada.
Fotografija: Fernando Guerra | FG+SG
Zadatak pred arhitektama je bio da stare konjušnice transformišu u dva pansiona koji zadržavaju karakter istorijske zgrade. Njihov odgovor je bio da naprave nove otvore u zidovima i ofarbaju fasade u ružičasto i da kuća odgovara veličini ostalih tradicionalnih objekata u okolini. Kuća je šest generacija bila u vlasništvu iste porodice, ali joj je bila potrebana cjelovita rekonstrukcija kako bi se prilagodila novoj smještajnoj svrsi. Jednospratni aneks je dodan na jednom kraju konjušnice kako bi se prilagodio apartman od 30 kvadrata sa sopstvenom privatnom terasom. Glavna kuća je raspoređena na dva nivoa, u prizemlju je smješten par spavaćih soba i prostor za prijem koji se otvara na susjedno kaldrmsko dvorište.
Fotografija: Fernando Guerra | FG+SG
Praznina dvostruke visine koja sadrži stepenište omogućava
pogled na gore i originalnim drvenim rešetkama, koje su izložene da naglase
impresivnu visinu prostora.Gornji sprat sadrži društvene funkcije u sobi
otvorenog plana koja najbolje iskorištava obiman volumen. Kuhinja na jednom
kraju otvara se na terasu koja se nalazi iznad studija.Betonske ploče na terasi
bile su pomiješane sa crvenim pigmentom podneblja. S jedne strane zgrade,
temelji starog staklenika pretvoreni su u ognjište okruženo potopljenim betonskim
stolom.
Fotografija: Fernando Guerra | FG+SG
Arhitekti su tokom cijelog projekta se služili vještinama azorske vernakularne arhitekture, uključujući vanjsko stepenište koje vodi do terase, kao i upotrebu izmrvljenog drveta za unutrašnje prostorije.Pored ružičaste nijanse koja se primenjuje na vanjskoj strani kuće, upotreba oker tona za kuhinju i površine u spavaćim sobama predstavlja nijansu koja se tradicionalno primenjuje na okvire vrata i prozora u regionu.
Fotografija: Fernando Guerra | FG+SG
Kompletna shema enterijera je jednostavna, sa postojećim karakteristikama i rustičnim detaljima dopunjenim prigušenom paletom bijelih zidova i prirodnih materijala. Lokalno uzgajani japanski kedar koristi se za unutrašnju stolariju, poput stola i otvorenih polica koji stvaraju pregradu između spavaće sobe i dnevnog boravka u studio apartmanu. Stare drvene grede su lokalne zanatlije ponovo obradili, a koje su arhitekti tražili da se pojednostave kako bi se osiguralo da nadopunjuju uređene enterijera.
Fotografija: Fernando Guerra | FG+SG
Fotografija: Fernando Guerra | FG+SG
Fotografija: Fernando Guerra | FG+SG
Fotografija: Fernando Guerra | FG+SG
Fotografija: Fernando Guerra | FG+SG
Fotografija: Fernando Guerra | FG+SG
Fotografija: Fernando Guerra | FG+SG
Ogoljavanje otmene kuće
Otkriti javu
Kvalitet monohromnosti
Dom kao spoj spaljenog drveta i kamena
Mislili su da je neponovljiva
19.05.2020. Gradnja
# bijela boja # kamen # kuća # rekonstrukcija # roza # turistički apartman